Wednesday, May 14, 2014

Vapaa Menemään by Kristiina Brask!

Vapaa Menemään - Free to go!
Grinding out a song is work - lots of it.
For something she did later on- please see this better video!
---------------------------

Odotin sua yöllä turhaan mun vierelleni, katsoin tyhjää kohtaa,
jossa ennen nukkui mies jota arvostin, se kaikki valui hukkaan,
välttelet mua pakenet ja sä oot, niin kuin mua ei oliskaan, piiloudut
löydyt ja taas sä katoot sataa vettä niskaan.

Päätin nyt riitti en usko enää sun valheisiin, mä vaihdan lukkoja oviin
kun avaimet ei käy on turha tulla selittämään, kuinka tästä vielä selvitään
nyt kun kävelet pois, en kaipaamaan jää, nyt sä olet vapaa menemään.

Miksi kohtelet mua näin, vaikka kaikkeni tein, että onni oisi läsnä.
Olet päiviä pois ja mä säröille meen, mut aion päästä yli tästä.
Välttele vaan, pakene ja oo, niin kuin mua ei oliskaan piiloudun, en löydy niin mä katoon
antaa sataa vettä niskaan.

Päätin nyt riitti en usko enää sun valheisiin, mä vaihdan lukkoja oviin
kun avaimet ei käy on turha tulla selittämään, kuinka tästä vielä selvitään
nyt kun kävelet pois, en kaipaamaan jää, nyt sä olet vapaa menemään.

2 comments:

  1. Kristinna B, in this video which suffered from really poor acoustics (read as horrible). And, a bad sound recording from a non existent or competent sound engineer. Still, for all that, there was seen by many the nugget of vocal talent....

    ReplyDelete
  2. There are three souls who affect my existence to a huge degree; me, myself and God. That last One is huge!

    ReplyDelete